logo
  • HOME
  • PORTFOLIO
  • KONTAKT
  • PL
  • EN

  • GAGA#17_cover
    „Ruchome/Nieruchome” Robert Konieczny KWK Promes
    WYSTAWA
  • IF_1
    IF…
    IDENTYFIKACJA WIZUALNA
  • GAGA#16_cover
    „Przestrzeń pamięci | Pamięć Przestrzeni” AMC Andrzej M. Chołdzyński Architekt
    WYSTAWA
  • mwm1_800x600
    Mieszkaj w Mieście / International Property Awards 2019
  • oKRK_1_800x600
    Osiedle KRK
  • aka1_800x600
    Akademeia Highschool / International Property Awards 2019
    ALBUM
  • tpII1
    Textorial Park II
    KREACJA MARKETINGOWA
  • puls1_800x600b&w
    Biblioteka GAGA – Puls Polskiej Architektury 2013-2018
  • medusa_800x600
    Medusa Group / la Biennale di Venezia
    MARKETING
  • H&S1
    Kościelisko House & Spa
  • CHOR_1
    Karpiel Steindel Architektura / Chorowice
    MARKETING
  • MWM1_800x600
    Mieszkaj w Mieście
    KAMPANIA OUTDOOROWA
  • Horizontal_Book_Mockup_6
    Mieszkaj w Mieście / International Property Awards
    MARKETING
  • HRZ3_800x600
    Horizone Studio Aktualności
    LAYOUT
  • medusa3_800x600
    Medusa Group / International Property Awards
    MARKETING
  • IPAkis4_800x600
    Dom w Tatrach / International Property Awards
    MARKETING
  • PR1_800x600
    High5ive – Przestrzeń Równoległa, Czwartki z High5ive
    WARSZTATY ZE STUDENTAMI ASP
  • slowak1_800x600
    WARSZTATY WOKÓŁ SŁOWAKA
    WARSZTATY / WYSTAWA
  • DDJM3_800
    DDJM 1991-2016
    KATALOG
  • if1_800x600
    IF…
    IDENTYFIKACJA WIZUALNA
  • mcd1_800x600
    Miejskie Centrum Dialogu
    IDENTYFIKACJA WIZUALNA
  • BRK-logo_800x600
    BRK SINCE 1972
    IDENTYFIKACJA WIZUALNA / STRATEGIA MARKETINGOWA
  • scandale_b&w
    le Scandale
    IDENTYFIKACJA WIZUALNA
  • ns_b&w
    nsMoonStudio / Uczucia w Architekturze
    ALBUM
  • ly1
    GAGA
    KATALOGI WYSTAWOWE

    Jeżeli architektura to przejaw codzienności to katalog wystawy architektonicznej powinien mieć charakter gazety codziennej. W ten sposób powstał niecodzienny cykl katalogów wystawowych, łamanych z oddechem eksponującym architekturę i ludzi, którzy za nią stoją w niecodzienny sposób. Katalog w formie gazety? To już było, tym razem jednak inaczej.

  • pla
    Gallery of Architecture in Garden of Arts
    PLAKATY WYSTAW

    Projekty plakatu architektonicznego dla wystaw wiodących pracowni architektonicznych w kraju. Każdy poster utrzymany jest w stylistyce okładki pisma o tematyce architektonicznej, stanowiąc zarazem kolejny element serii, z numerem porządkowym. W założeniu ten standardowy element promocyjny, towarzyszący wydarzeniom kulturalnym, nabrał rangi samodzielnie funkcjonującego dzieła, mającego w założeniu utworzyć odrębną wystawę plakatu.

  • pa2
    Echo Investment – Park Avenue Apartments
    KREACJA MARKETINGOWA/ BRANDING

    Kierunek kampanii marketingowej wyznaczyło hasło: Różne potrzeby, jedno miejsce. Budując medialny przekaz inwestycji zlokalizowanej w sercu Starych Dębnik podkreślono podmiejski charakter miejsca zlokalizowanego w śródmieściu Krakowa. Nazwa oraz logotyp inwestycji odwołuje się bezpośrednio do Parku Dębnickiego w którym rozplanowano luksusowe apartamenty. Spójna kompozycja określiła styl wizualizacji apartamentów, lyoutu katalogów oraz pozostałych materiałów ofertowych.

  • gaga1
    Gallery of Architecture in Garden of Arts
    IDENTYFIKACJA WIZUALNA

    Layout witryny internetowej Gallery of Architecture in Garden of Arts (GAGA), poświęconej pierwszej autorskiej Galerii Architektury w Krakowie, z założenia pełnić miał rolę afisza. Kuratorom galerii zależało na prostym, monochromatycznym charakterze witryny w myśl modernistycznej maksymy„Less is more”.

  • 2
    Nagroda architektoniczna im. Stanisława Witkiewicza
    IDENTYFIKACJA WIZUALNA/ ORGANIZACJA GALI

    Poszukiwania nowego wymiaru dla identyfikacji wizualnej marki, która posiada już rozpoznawalny charakter, tym bardziej w przypadku nagrody architektonicznej, nobliwej w środowisku projektantów stanowiło szczególne wyzwanie. Podstawą poszukiwań była postać patrona i jego artystyczna twórczość przełożone na współczesny język graficznego wyrazu spójny dla wszystkich nośników.

  • www
    Echo Investment – Park Avenue Apartments
    KREACJA MARKETINGOWA/ BRANDING

    Podstawowym założeniem kompleksowego projektu kreacji opracowanej dla luksusowych apartamentów na Starych Dębnikach, było wybicie indywidualnych cech stanowiących o klimacie i charakterze miejsca. Analiza doprowadziła do wyłonienia hasła, które z kolei wyznaczyło kierunek kampanii marketingowej. Kompleksowość projektu wyrażała się w jego interdyscyplinarności. W pracach uczestniczyli nie tylko graficy i copywritterzy i fotogracicy, ale również architekci oraz

  • 1
    What’s Up Magazine
    LAYOUT/ MARKETING

    Szatę graficzną, strategię marketingową oraz model dystrybucyjny pierwszego w Krakowie magazynu dla pracowników outsourcingu i korporacji opracowano na podstawie dwóch zasadniczych cech. Tradycyjnej stylizacji gazety codziennej, kojarzonej jako międzywojenna, i związanej z nią formy dystrybucji „z ręki” (przez kurierów w strojach z epoki) oraz nowoczesnego layoutu portali internetowych i blogów. W efekcie powstał magazyn w

  • axis1
    Skanska biurowiec Axis
    KREACJA MARKETINGOWA/ COPYWRITING

    Zamysł kreacji oparto o indywidualne cechy wynikające z lokalizacji połączone z modelem marketingowym bazującym na filozofii Activity Based Working. U podstaw kreacji legły założenia polityki przestrzennej Gminy Miejskiej Kraków wskazujące teren obejmujący działkę biurowca jako centralną oś biurowo-administracyjną miasta. Axis jest bowiem miejscem, w którym przecinają się trzy kluczowe z uwagi aktywności ludzką osi –

  • logoss2
    Placemaking
    KAMPANIA OUTDOOROWA

    Opracowanie kampanii outdoorowej społecznego projektu placemakingowego, zmieniającego obraz obszaru fragmentu poprzemysłowej dzielnicy Grzegórzki. Inicjatywa oparta na współpracy organizacji pozarządowych, mieszkańców miasta , Władz Gminy oraz prywatnych inwestorów wymagała wyraźnej identyfikacji wizualnej. Czytelna i charakterystyczna oprawa graficzna miała wyraźnie komunikować główne cechy projektu. Wykorzystano elementy charakterystyczne dla projektów urbanistycznych, krzyżykowy pattern i geometryczne wzory strzałek, które

  • 2020
    Gmina Miejska Kraków
    WYSTAWA

    Instalację plenerowej wystawy „Kraków 2020″, która stanęła na krakowskim Starym Mieście na placu Wolnica, a następnie na placu Wielkiej Armii Napoleona pod Wawelem, zaprojektowano jako przestrzenną formę wzniesioną z modułowych elementów rusztowań budowlanych. Projekt instalacji służącej ekspozycji plansz, prezentujących prestiżowe pod względem jakości architektury inwestycje w stolicy Małopolski pomyślano jako formę oddającą przestrzenną zabudowę Krakowa.

  • 1
    Na afiszu
    PLAKATY

    Kraków debatuje dużo i często. Dyskusje na temat rozwoju miasta to szczególnie istotny obszar rozważań krakowian. Wyrażany ekspresis verbis głos publiczny w ujęciu graficznym, stanowi każdorazowo zapis ważnych z punktu widzenia życia miasta zagadnień. Galeria plakatu opracowanego indywidualnie dla każdego z tematów tworzy dziś barwny kolaż współczesnych problemów zajmujących uwagę mieszkańców tego miasta.

  • www
    Nieruchomoscicafe.pl
    IDENTYFIKACJA WIZUALNA/ FILMY PROMOCYJNE

    Identyfikacja wizualna poradnikowego portalu nieruchomościowego miała budzić zaufanie odbiorcy, z jednoczesnym, wyraźnym skojarzeniem z tematyką witryny oraz nowoczesnym layoutem.


Copyright © 2019 Agencja Kreatywna Lemoniada - all rights reserved.