-
„Ruchome/Nieruchome” Robert Konieczny KWK PromesWYSTAWA
-
IF…IDENTYFIKACJA WIZUALNA
-
„Przestrzeń pamięci | Pamięć Przestrzeni” AMC Andrzej M. Chołdzyński ArchitektWYSTAWA
-
Mieszkaj w Mieście / International Property Awards 2019
-
Osiedle KRK
-
Akademeia Highschool / International Property Awards 2019ALBUM
-
Textorial Park IIKREACJA MARKETINGOWA
-
Biblioteka GAGA – Puls Polskiej Architektury 2013-2018
-
Medusa Group / la Biennale di VeneziaMARKETING
-
Kościelisko House & Spa
-
Karpiel Steindel Architektura / ChorowiceMARKETING
-
Mieszkaj w MieścieKAMPANIA OUTDOOROWA
-
Mieszkaj w Mieście / International Property AwardsMARKETING
-
Horizone Studio AktualnościLAYOUT
-
Medusa Group / International Property AwardsMARKETING
-
Dom w Tatrach / International Property AwardsMARKETING
-
High5ive – Przestrzeń Równoległa, Czwartki z High5iveWARSZTATY ZE STUDENTAMI ASP
-
WARSZTATY WOKÓŁ SŁOWAKAWARSZTATY / WYSTAWA
-
DDJM 1991-2016KATALOG
-
IF…IDENTYFIKACJA WIZUALNA
-
Miejskie Centrum DialoguIDENTYFIKACJA WIZUALNA
-
BRK SINCE 1972IDENTYFIKACJA WIZUALNA / STRATEGIA MARKETINGOWA
-
le ScandaleIDENTYFIKACJA WIZUALNA
-
nsMoonStudio / Uczucia w ArchitekturzeALBUM
-
GAGAKATALOGI WYSTAWOWE
Jeżeli architektura to przejaw codzienności to katalog wystawy architektonicznej powinien mieć charakter gazety codziennej. W ten sposób powstał niecodzienny cykl katalogów wystawowych, łamanych z oddechem eksponującym architekturę i ludzi, którzy za nią stoją w niecodzienny sposób. Katalog w formie gazety? To już było, tym razem jednak inaczej.
-
Gallery of Architecture in Garden of ArtsPLAKATY WYSTAW
Projekty plakatu architektonicznego dla wystaw wiodących pracowni architektonicznych w kraju. Każdy poster utrzymany jest w stylistyce okładki pisma o tematyce architektonicznej, stanowiąc zarazem kolejny element serii, z numerem porządkowym. W założeniu ten standardowy element promocyjny, towarzyszący wydarzeniom kulturalnym, nabrał rangi samodzielnie funkcjonującego dzieła, mającego w założeniu utworzyć odrębną wystawę plakatu.
-
Echo Investment – Park Avenue ApartmentsKREACJA MARKETINGOWA/ BRANDING
Kierunek kampanii marketingowej wyznaczyło hasło: Różne potrzeby, jedno miejsce. Budując medialny przekaz inwestycji zlokalizowanej w sercu Starych Dębnik podkreślono podmiejski charakter miejsca zlokalizowanego w śródmieściu Krakowa. Nazwa oraz logotyp inwestycji odwołuje się bezpośrednio do Parku Dębnickiego w którym rozplanowano luksusowe apartamenty. Spójna kompozycja określiła styl wizualizacji apartamentów, lyoutu katalogów oraz pozostałych materiałów ofertowych.
-
Gallery of Architecture in Garden of ArtsIDENTYFIKACJA WIZUALNA
Layout witryny internetowej Gallery of Architecture in Garden of Arts (GAGA), poświęconej pierwszej autorskiej Galerii Architektury w Krakowie, z założenia pełnić miał rolę afisza. Kuratorom galerii zależało na prostym, monochromatycznym charakterze witryny w myśl modernistycznej maksymy„Less is more”.
-
Nagroda architektoniczna im. Stanisława WitkiewiczaIDENTYFIKACJA WIZUALNA/ ORGANIZACJA GALI
Poszukiwania nowego wymiaru dla identyfikacji wizualnej marki, która posiada już rozpoznawalny charakter, tym bardziej w przypadku nagrody architektonicznej, nobliwej w środowisku projektantów stanowiło szczególne wyzwanie. Podstawą poszukiwań była postać patrona i jego artystyczna twórczość przełożone na współczesny język graficznego wyrazu spójny dla wszystkich nośników.
-
Echo Investment – Park Avenue ApartmentsKREACJA MARKETINGOWA/ BRANDING
Podstawowym założeniem kompleksowego projektu kreacji opracowanej dla luksusowych apartamentów na Starych Dębnikach, było wybicie indywidualnych cech stanowiących o klimacie i charakterze miejsca. Analiza doprowadziła do wyłonienia hasła, które z kolei wyznaczyło kierunek kampanii marketingowej. Kompleksowość projektu wyrażała się w jego interdyscyplinarności. W pracach uczestniczyli nie tylko graficy i copywritterzy i fotogracicy, ale również architekci oraz
-
What’s Up MagazineLAYOUT/ MARKETING
Szatę graficzną, strategię marketingową oraz model dystrybucyjny pierwszego w Krakowie magazynu dla pracowników outsourcingu i korporacji opracowano na podstawie dwóch zasadniczych cech. Tradycyjnej stylizacji gazety codziennej, kojarzonej jako międzywojenna, i związanej z nią formy dystrybucji „z ręki” (przez kurierów w strojach z epoki) oraz nowoczesnego layoutu portali internetowych i blogów. W efekcie powstał magazyn w
-
Skanska biurowiec AxisKREACJA MARKETINGOWA/ COPYWRITING
Zamysł kreacji oparto o indywidualne cechy wynikające z lokalizacji połączone z modelem marketingowym bazującym na filozofii Activity Based Working. U podstaw kreacji legły założenia polityki przestrzennej Gminy Miejskiej Kraków wskazujące teren obejmujący działkę biurowca jako centralną oś biurowo-administracyjną miasta. Axis jest bowiem miejscem, w którym przecinają się trzy kluczowe z uwagi aktywności ludzką osi –
-
PlacemakingKAMPANIA OUTDOOROWA
Opracowanie kampanii outdoorowej społecznego projektu placemakingowego, zmieniającego obraz obszaru fragmentu poprzemysłowej dzielnicy Grzegórzki. Inicjatywa oparta na współpracy organizacji pozarządowych, mieszkańców miasta , Władz Gminy oraz prywatnych inwestorów wymagała wyraźnej identyfikacji wizualnej. Czytelna i charakterystyczna oprawa graficzna miała wyraźnie komunikować główne cechy projektu. Wykorzystano elementy charakterystyczne dla projektów urbanistycznych, krzyżykowy pattern i geometryczne wzory strzałek, które
-
Gmina Miejska KrakówWYSTAWA
Instalację plenerowej wystawy „Kraków 2020″, która stanęła na krakowskim Starym Mieście na placu Wolnica, a następnie na placu Wielkiej Armii Napoleona pod Wawelem, zaprojektowano jako przestrzenną formę wzniesioną z modułowych elementów rusztowań budowlanych. Projekt instalacji służącej ekspozycji plansz, prezentujących prestiżowe pod względem jakości architektury inwestycje w stolicy Małopolski pomyślano jako formę oddającą przestrzenną zabudowę Krakowa.
-
Na afiszuPLAKATY
Kraków debatuje dużo i często. Dyskusje na temat rozwoju miasta to szczególnie istotny obszar rozważań krakowian. Wyrażany ekspresis verbis głos publiczny w ujęciu graficznym, stanowi każdorazowo zapis ważnych z punktu widzenia życia miasta zagadnień. Galeria plakatu opracowanego indywidualnie dla każdego z tematów tworzy dziś barwny kolaż współczesnych problemów zajmujących uwagę mieszkańców tego miasta.
-
Nieruchomoscicafe.plIDENTYFIKACJA WIZUALNA/ FILMY PROMOCYJNE
Identyfikacja wizualna poradnikowego portalu nieruchomościowego miała budzić zaufanie odbiorcy, z jednoczesnym, wyraźnym skojarzeniem z tematyką witryny oraz nowoczesnym layoutem.