Wspieramy naszych partnerów z branży hotelowej

Cotygodniowy przegląd prasy rynku hospitality&leisure. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z tym, co dzieje się w branży hotelowo-wypoczynkowej. Wszystko w jednym miejscu, wszystko w AKLM.

Zarządzanie komunikacją zewnętrzną, wsparcie sprzedaży oraz komunikacja kryzysowa podczas całego procesu inwestycyjnego, to sektory, w których od lat wspieramy inwestorów z rynku hotelowego.

Uczestniczyliśmy między innymi w procesie komunikacji najgłośniejszych realizacji konserwatorskich hoteli w Krakowie. Proces inwestycji hotelowej, szczególnie w zakresie obiektów historycznych, ale także budowa zupełnie nowego obiektu w zabytkowej tkance miejskiej, może pociągać za sobą liczne kryzysy komunikacyjne. Działania medialne podejmowane z wyprzedzeniem mogą znacząco zneutralizować lub wręcz zapobiec negatywnym skutkom aktywności mediów.

Szczegółowy monitoring mediów branżowych to pierwszy krok do właściwego przygotowania środowiska medialnego planowanej inwestycji, a następnie bieżącej analizy sytuacji w mediach, a także dostęp do aktualności z rynku. Zapewniamy to naszym klientom. Wszystko w jednym miejscu, wszystko podane przez AKLM w czytelnej i uporządkowanej formie.

Wystarczy tylko zapisać się do naszego cotygodniowego „newslettera rynku hotelowego”, podając swój adres mailowy w formularzu poniżej. Informacja to waluta współczesnego świata. Wiemy jak nią roztropnie zarządzać.

Ponadto nasza agencja zajmuje się profesjonalnym przygotowaniem stron internetowych dla celów sprzedażowych w segmencie apart i condohoteli, projektami newsletterów, przygotowaniem tekstów na strony i do artykułów prasowych.

Z kolei nasz zespół z AB Concept Design realizuje pełen zakres projektów wnętrz hoteli, mając bogate doświadczenie we współpracy z inwestorami indywidualnymi oraz międzynarodowymi sieciami hotelowymi.

Zapewnimy profesjonalną opiekę medialną twojej inwestycji hotelowej.
Zachęcamy do współpracy.

DAWID HAJOK

CEO Agencji Lemoniada
Z wykształcenia socjolog miasta, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, dziennikarz prasowy z wieloletnim stażem. Właściciel agencji marketingowej AKLM specjalizującej się w zakresie komunikacji zewnętrznej i zarządzania kontentem biur architektonicznych oraz firm deweloperskich.

Zapraszamy do kontaktu w celu otrzymania newslettera

    21 − 15 =
    Marketing w architekturze. Dlaczego warto się reklamować?